השתלות שיער לגברים

הדרך הטובה והיעילה ביותר להוסיף ולהגדיל כמות של שיער באזור מסוים היא לבצע השתלת שיער. גברים רבים בישראל סובלים מהתקרחות ועל כן הם מחפשים את הפתרון הטוב והיעיל ביותר להתקרחות שלהם. השתלת שיער מהווה פתרון יעיל ועל כן לא מעט גברים בוחרים בה וזאת בכדי שהיא תסייע להם בשיפור המראה והביטחון העצמי. כמובן שהשאלה העומדת על הפרק היא כמה עולה השתלת שיער לגברים? במאמר הבא תקבלו את התשובות

מהי השתלת שיער?

השתלת שיער לגברים היא טכניקה שניתן לבצע כיום הן בישראל והן במדינות אחרות בעולם כאשר המדינה הפופולארית ביותר לביצוע ההליך היא טורקיה. בתהליך השתלת שיער לוקחים זקיקי שיער ממקום שמלא בשיער ומשתילים את הזקיקים המדוברים באזורים המתקרחים. המטרה היא שאותם הזקיקים המושתלים יצמיחו שיער חזק ובריא באזורים המתקרחים וכך בעצם ישלימו לכל גבר את מראה השיער המלא המבוקש לו. ההשתלה מתבצעת בטכניקות שונות וחשוב מאוד לבצע את ההשתלה בטכניקה מתקדמת שהוכחה כיעילה.

היכן כדאי לבצע השתלת שיער?

על אף שבישראל ניתן למצוא השתלות שיער לגברים, חשוב מאוד לדעת כמה עולה השתלת שיער לגברים בישראל נחשב ליקר יותר מתהליך השתלת שיער במדינות אחרות כאשר המדינה הפופולארית ביותר היא טורקיה. לכן, גברים רבים בוחרים לבצע את ההשתלה דווקא בטורקיה אשר הוכחה כמדינה הטובה ביותר להשתלות שיער ובד בבד, גם מציעה מחירים נוחים ואטרקטיביים על השתלות השיער.

כמה עולה השתלת שיער לגברים?

אין תשובה חד משמעית לשאלה המדוברת. חשוב לציין כי עלות ההשתלה וכן הצעת המחיר שמקבלים מטעם המרפאה שפונים אליה לא צריכה להוות את השיקול היחיד שלכם כאשר אתם מחפשים את המקום לבצע בו ההשתלה. חשוב מאוד שתשימו דגש על איכות התוצאות המתקבלות ועל מקצועיות הצוות ולא רק על המחיר. מחיר ההשתלה יקבע בהתאם לכמה פרמטרים:

כמות הזקיקים

הוספה נקודתית של קצוות שיער תעלה בדרך כלל זול יותר מהשתלה מלאה בכל הקרקפת. כמות הזקיקים שנדרשים להשתלה משפיעה באופן ישיר ומהותי על משך ההשתלה וכן על המורכבות של ההשתלה. ככל שיש צורך ביותר זקיקים כך המחיר יהיה גבוה יותר.

עלות הנסיעה

לא מדובר על סעיף שהמרפאה גובה ישירות, אך אם אתם מתכננים לבצע השתלת שיער בטורקיה עליכם לקחת בחשבון את עלות ההשתלה. לא פעם אנשים מחפשים פתרונות זולים להשתלת שיער ועל כן הם יעדיפו לבצע את ההשתלה במדינות שידוע כי המחיר זול בהן יותר, כאשר טורקיה היא המדינה המובילה בתחום זה ובמחיר הזול שהיא מציעה ועל כן, יש לקחת בחשבון עליות טיסה, מקום לשהות בו ועוד.

ניסיון ומקצועיות

לא פעם המחיר יקבע בהתאם למקצועיות והניסיון של הצוות המקצועי שמבצע את ההשתלה. בכדי להגיע לתוצאות טובות, חשוב מאוד לבחור בצוות מקצועי, מיומן ומנוסה בתחום שניתן לקבל עליו לא מעט המלצות גם אם הדבר יעלה לכם יקר יותר. לא כדאי להתפשר על המקצועיות והניסיון של הצוות שכן בסופו של דבר המטרה שלכם היא לצאת עם שיער מלא מההליך.

מיקום ההשתלה וגודל הצוות

השתלות שיער לא מתבצעות רק בקרקפת וישנם אנשים שמעוניינים בהשתלות באזורים שונים בגוף לרבות מפרצים, גבות, שפם, זקן ועוד. המורכבות של האזור שבו יש צורך להשתיל שיער וכן כמות השיער שיש להשתיל היא דבר שמשתנה מאדם לאדם וכמובן שמשפיע על מחיר  ההשתלה. כמו כן, ככל שהצוות המקצועי יהיה גדול יותר תהיה אפשרות לבצע את ההשתלה מהר יותר ולא פעם בצורה יעילה יותר. לכן, גם ההרכב של הצוות וגודלו משפיע על המחיר.

 

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים

כרטיס הכניסה שלך לעולם היופי

תוכן עניינים