כל קוסמטיקאיות צריכה ביטוח לקוסמטיקאיות

קוסמטיקאיות רבות אינן מבינות את החשיבות של ביטוח ייעודי שמתאים עבורן. במציאות הנוכחית כל קוסמטיקאית שמתחילה את העבודה שלה, חייבת שיהיה לה ביטוח מתאים. הביטוח אמור לסייע לקוסמטיקאיות להיחלץ מכל מיני סיטואציות לא נעימות, כאלה שיכולות לקרות בכל רגע. ביטוח מכון יופי יאפשר לקוסמטיקאית להמשיך לעבוד, מבלי שהיא תמצא את עצמה עוצרת. זה לא משנה אם את נאלצת להתמודד עם תביעות או עם היעדר עבודה, יש ביטוח שנועד להגן עלייך. בואי להכיר את הביטוח שהולך לשנות את כל מה שאת מכירה על עולם הקוסמטיקה.

 

ביטוח על המבנה

הדבר הראשון שצריך להגיע על ביטוח לקוסמטיקאיות הוא שהוא מגן על המבנה שלך. כל קוסמטיקאית מקבלת את הקליינטים שלה  בקליניקה שלה, ולכן חשוב לשמור עליה. הקליניקה לעיתים פועלת שנים רבות, והיא המקום שהכי מזוהה איתך ועם העבודה שלך. לכן באופן טבעי את תרצי לעשות כל מה שאפשר בשביל לשמור על המקום. ביטוח שמיועד לקוסמטיקאיות יאפשר לך לשמור על המבנה מפני נזקים שונים. לא משנה אם מדובר על נזקי טבע או כל כל נזק אחר שעלול להיגרם.

 

הגנה על הרכוש

כל קוסמטיקאיות רוכשת ציוד בעשרות אלפי שקלים, כך היא יכולה לעבוד בצורה אפקטיבית. אך איך תוכלי לדעת כי הציוד שלך מוגן בפני גניבות או כל בעיה אחרת? כל עוד לא יהיה לך ביטוח למכון יופי, הרכוש שרכשת לקליניקה שלך נמצא בסכנה. את לא תרצי למצוא את עצמך במצב שבו יום אחד תגלי שהרכוש נעלם כלא היה. מדובר על מכה משמעותית מאוד שתתקשי להשתקם ממנה. זוהי הסיבה שבגללה את צריכה לשמור על הרכוש עם ביטוח ייעודי

 

ביטוח אחריות מקצועית

מה מכוסה בביטוח לקוסמטיקאיות? מאת עושה כאשר אחת מהלקוחות שלך לא מרוצה? את יכולה לנסות לפצות אותה או להציע לה טיפול נוסף לשביעות רצונה. אך אם אותה לקוחה מחליטה לתבוע אותך, זוהי עשויה להיות בעיה רצינית. ביטוח אחריות מקצועית לקוסמטיקאית נועד על מנת לכסות אותך במקרה מהסוג הזה. תהיה לך הגנה מלאה וגם ייצוג משפטי בפני כל תביעה מצד לקוחות לא מרוצים. את מבחינתך אמורה לדעת כי את תמשיכי לעבוד לא משנה אילו רעשי רקע נמצאים מאחורייך.

 

כיסוי על העובדים

את מעסיקה עובדים בקליניקה שלך? את מבחינתך תרצי לדעת כי העובדים מוגנים במהלך העבודה שלהם. במציאות של היום העובדים עלולים להיפגע בגלל פעולה כזאת או פעולה אחרת. ביטוח לקוסמטיקאיות נועד בין היתר להגן על העובדים, ולספק לך שקט נפשי. את תדעי כי תוכלי להמשיך לעבוד, לא משנה מה יקרה עם העובדים שלך. כמובן שהשאיפה הבסיסית שלך תהיה לשמור על העובדים ולהגן עליהם. אך לצערנו לא תמיד זה יהיה אפשרי, ולא תמיד זה יהיה בידיים שלך.

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים

כרטיס הכניסה שלך לעולם היופי

תוכן עניינים