חשיבותה של שגרת טיפוח יומיומית

עור הפנים חשוף ללא מעט מפגעים מסוגים שונים כגון: פגעי מזג האוויר, אבק, לכלוך, רדיקאליים חופשיים והרשימה עוד ארוכה..
בכדי לשמור ולהגן על העור, ההמלצה היא לאמץ שגרת טיפוח יומיומית ולהתמיד בה לאורך זמן.
אומנם מדובר בפעולות אותן יש לבצע על בסיס יומיומי (ולעיתים גם פעמיים ביום) – אבל חשוב לזכור, שבמידה מקבלים החלטות נכונות ודבקים ביישומן, התוצאות יכולות לבוא לידי ביטוי בנראות מרשימה ויפה ובשמירה על העור לאורך שנים.
בכדי להקל עליכם בדרך להשגת המטרה, להלן מספר טיפים אשר יסייעו לכם לאמץ שגרת טיפוח נכונה ומתאימה לסוג ולמצב העור שלכם:

ייעוץ מקדים

יש לא מעט מוצרי טיפוח ופעולות שונות בהן תוכלו לנקוט בכדי ליישם שגרת טיפוח איכותית.
יחד עם זאת, חשוב לדאוג שכל אותם התכשירים בהם אתם משתמשים הם תכשירים המותאמים באופן פרטני לסוג העור שלכם, לגילכם ולמצב העור – אם אתם מתמודדים עם בעיות עור שונות, חשוב לשים דגש גם על הנושא הזה בהליך קבלת ההחלטות.
מהסיבה הזאת ההמלצה היא לקבל תחילה ייעוץ מקדים – הייעוץ יכול להינתן על ידי קוסמטיקאית רפואית או על ידי איש מקצוע אחר, בעל רקע והבנה מקצועית בתחום, אשר יוכל להמליץ על התכשירים המתאימים.

בחירה מושכלת ונבונה בתכשירי הפנים

במסגרת הליך ששגרת הטיפוח, יש לשים דגש על התכשירים בהם משתמשים. התכשירים יכולים להיות: מסכת פנים, סבון פנים, קרם לחות ועוד..
כמובן שלכל תכשיר שכזה יכולה להיות השפעה וכלן, חשוב לבחור בתכשירים מתאימים.
בהליך בחירת התכשירים חשוב לשים דגש על המותגים אשר עומדים מאחורי התכשירים – אלו אמורים להיות תכשירים איכותיים בעלי שם ומוניטין כמו לדוגמא: Maybelline או חברות אחרות.
יש לשים דגש גם על הרכיבים של כל אחד מהתכשירים – יש לוודא שרוב המרכיבים הינם טבעיים ואם יש מרכיבים לא מוכרים, כדאי לבדוק מהם ומה היעילות שלהם.
דגש נוסף נוגע להתאמת תכשיר הפנים לעור הפנים – כך לדוגמא, אם יש לכם עור פנים שמן יש לבחור בתכשירים המותאמים לעור פנים שמן וכיוצא בזה.
מעבר לכך, חשוב לציין שיש חברות המציעות סדרות של תכשירים אשר יכולות לכלול את כל המוצרים הנדרשים לשמירה על שגרת טיפוח עור הפנים.

הקפדה על שתיית מים ותזונה נכונה

מעבר לשימוש בתכשירים שונים, יש לשים דגש גם על אותן הפעולות אשר יכולות לסייע לכם בשמירה על בריאות ונראות עור הפנים.
לדוגמא, מומלץ להקפיד ולשתות מדי יום כמויות גדולות של מים – כאשר, למים יש המון תועלות בריאותיות ובין היתר גם השפעה ישירה על נראות עור הפנים.
מעבר לכך, כדאי לסגל תזונה נכונה – לנסות להימנע או לצמצם ככך הניתן סוכרים לבנים ומאכלים מטוגנים, אשר נחשבים לפחות "ידידותיים" לעור הפנים.
מהצד השני, מומלץ להעשיר את התפריט במזונות בריאים: אשר כוללים ירקות, פירות, דגנים מלאים וכיוצא בזה..
אם אתם מעשנים או מרבים בצריכה של משקאות אלכוהול או משקאות על בסייס קפאין, כדאי לשקול גם הפחתה של "הרגלים רעים" אלו, מכיוון שגם הם עלולים לפגוע בנראות עור הפנים.

טיפולים מקצועיים

מעת לעת ואחת למספר שבועות, ההמלצה היא גם לפנות לקוסמטיקאית מקצועית, על מנת לעבור טיפול פנים יסודי. גם לפעולה זו יכולה להיות חשיבות רבה והשפעה על נראות ובריאות עור הפנים ולכן, כדאי להכניס גם אותה לשגרת היום.

לסיכום, יש לזכור כי הקפדה על שגרת טיפוח פנים תהווה כדרך לשמור על נראות, חיוניות ובריאות עור הפנים לאורך זמן.

לקבלת פרטים או הצעות מחיר -
צרו קשר והשאירו פרטים

כרטיס הכניסה שלך לעולם היופי

תוכן עניינים